בן גביר בלוד: "קיבלנו הוכחה שצריך משמר לאומי"

איתי גדסי No Comments on בן גביר בלוד: "קיבלנו הוכחה שצריך משמר לאומי"

השר בן גביר בסיור ברמלה-לוד: "החודשים האחרונים רק מוכיחים כמה כמה צריך משמר לאומי. השמיכה של המשטרה קצרה. לצד זה נחזק את המשטרה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ערך היום (שני) סיור ברמלה ובלוד ואמר כי: "החודשים האחרונים מוכיחים למה צריך משמר לאומי".

"אני הגעתי לכאן קודם כל כדי לתמוך, לחזק, וכששר מגיע לכאן זו אמירה ומעבר לאמירה, אנחנו עובדים קשה", אמר בן גביר בסיור. "בעז"ה בחודשים הקרובים יגיע התקציב וזה לא סוד, 9 מיליארד שקלים תוספת, עם הכסף הזה לפי התקציב, יש עוד 3225 תקנים לשוטרים חדשים ותהיה עליית משכורות כדי שיהיה משתלם להתגייס למשטרה".

הוא הוסיף: "אני חושב שהתקציב הזה, הכח הזה של המשטרה שיהיה גם כאן בלוד, יש לי עוד כמה מקומות שאני צריך לפזר אותם, בכלל מדינת ישראל חסרים המון שוטרים, הכוח הזה יכול לעזור ולמגר במלחמה בפשיעה. אני קשוב למה שקורה, ראש העיר לפעמים ב-2 לפנות בוקר, ב-4 לפנות בוקר שולח לי הודעות, אני מגיב כי אני באמת רוצה שיהיה טוב לעם ישראל, לצד זה ואני מתעקש על זה, והשלושה חודשים האלה רק מוכיחים כמה חשוב משמר לאומי, כמה צריך משמר לאומי. המשטרה השמיכה שלה קצרה, אנחנו נוסיף שם שוטרים, אני אחזק את המשטרה, זה התפקיד הראשון שלי, אבל התפקיד הלא פחות חשוב זה להקים משמר לאומי ולפי התקציב שיעבור בעז"ה בחודשים הקרובים זה יכול לקרום עור וגידים".

עוד אמר בן גביר: "ראש העיר אני כאן תמיד כמו שאתה יודע, מגיע לכל קריאה ולא רק כאן, הפרויקט שלנו זה למגר את הטרור, למגר את הפשע, את משפחות הפשע, יש הרבה תקוות, הרבה רצונות, הרבה ציפיות, דברים לא נפתרים ביום אחד, אבל בחודשים הקרובים מגיע תקציב, נבנה משמר, נוסיף תקנים, אני מאמין שהמשטרה יכולה לבצע את זה, אני את הכוח נותן למשטרה – ואני מאמין בכוח של המשטרה וביכולות שלה".



0 תגובות